♥ Mammas ögonsten

Idag när jag kom hem från jobbet och skjuttsat mina fina barn till dagis så gick jag upp och la mig för att sova lite till innan jag skulle hämta Fanny för att gå till tandläkaren.

Idag så tänkte nog Fanny att kan det inte va såhär kul varje gång man kommer till tandläkaren. Först en liten undersökning utav pirater och sjörövare, sen fick man göra en tatuering som sen slutades med en fiskedamm! Sen när man lämnade tillbaka Fanny på dagiset så stog det 2 killar i hallen som sprang snabbt in till rummet och ropade Fanny är hemma Fanny är hemma och sen samlades alla barn runt Fanny och ville se på skatten hon hade fått som hon stålt visade upp! Sånt värmer verkligen ett mamma hjärta ♥ 

 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0