❤️ Älskade Max

Sitter på jobbet och lyssnar på min älskade musik jag inte kan vara utan. Dagen tog en helt annan vändning an vad jag tänkt. Till den jobbigare. Kom hem från jobbet på morgonen och min älskade Max hade fått krupp. Det blev värre och han hade också feber, 39,2. Han hade tungt med andningen och när jag la ner han för att byta blöja så fick han ingen luft plötsligt och chippade efter det. Det blev fort in i bilen in till hälsocentralen i stan och då var det lite bättre för att han hade vaknat upp lite. Var jätte hes när han pratade min älskling. Hsn fick kortison medicin mot krupphostan och fick inhalera 2 gånger. Det blev bättre och nu låter det bara när han hostar.

Tack och liv lät lungorna bra för ville verkligen inte bli inlagd på sjukhuset med honom som vi fick göra när han var 10mån då han hade fått luftvägsinflamation. En mammas störta mardröm❤️






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0