♥ Döma folk p.g.a deras utseende

Här nedan läger jag in en länk till en video som jag tycker är grymt bra gjort! Riktigt bra gjort från denna kille.
Det finns väldigt många människor här ute i världen som dömer människor p.g.a deras utseende. Det har jag själv erfarenhet utav och blivit kallad ful och äcklig m.m. Det är inte ens utseende som visar hur en person är! Det är insidan som räknas och deras personlighet. Det finns många människor som har hela ansiktet full av piercingar och folk tar omvägar för dom tror att det är en hemsk människa men i själva verket kan dom vara den snällaste personen som finns? Ni förstår vad jag menar. Det är inte ens utseende som visar vem man är och man ska inte döma människor p.g.a deras utseende! Man ska få vara den man är utan att bli dömd på utsidan!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0