♥ Nykterhetskontroll

Ja då har man haft sin allra första nykterhetskontroll då! Tur jag var nykter då ;) I förmiddags så åkte jag och red en liten sväng efter att jag släppt av barnen på dagis och nu blir det att hämta Max strax för att sedan äta lunch. Så hungrig är jag! Lite småruggigt ute så har fått värsta frossan i kroppen även fast jag duschat. Det blir nog till att krypa ner i filten i soffan till tv efter maten.
 
Jag är så öm i benen och kommer säkert få ett fett blåmärke på ena benet då jag råka snubbla till i hagen som fryst till och blivit ojämn och föll. Skrapade t.o.m. upp lite på det andra benet under knät så halleluja till mig!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0