Försvinn

Drömde världens mardröm inatt och det var längesen jag drömde om detta. När jag vaknade så kände jag nästan paniken i kroppen. Drömde om ett väldigt känsligt ämne. Men det är så vanligt så det är ingen hemlighet.
 
Drömde om tiden då jag gick i 7an och blev bokstavligt talat brutalt mobbad och sparkad liggandes m.m. Som sedan gick över till att hon hemsökte mig i mina drömmar! Mådde så dåligt och hade magknip när jag väl vaknade. Mobbades från klass 3 till slutet på klass 7 av många olika personer, men i 7an var det enbart från 1 tjej, och kände mig utanför i gymnasiet, " jag passade väl inte in" och mådde så jäkla sämst under denna tid och totalt förlorade mig själv. Det kändes så verkligt med drömmen! Jag förlorade mitt självförtroende totalt då jag trycktes ner mot det djupaste botten och känner ännu idag att den inte finns med där sometimes! Har ibland svårt att tro på mig själv.
 
Jag har verkligen ingen bra erfarenhet av skola och skulle med starka ord Aldrig kunna börja plugga igen! Det sägs att tiden läker alla sår men inte sånt här! Det vet alla som varit med om detta. Dessa ärr sitter fan i livet ut!
 
Nu ska jag försöka sysselsätta mig med något så jag får annat att tänka på!
 
 
 


Kommentarer
Annsi

Love u sweety! Du får tänka på de bra som hände i skolan! Vi träffades💗💗💗💗

2013-11-04 @ 13:43:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0