♥ Men Du, vem är du?

Går alldeles ensam
I den mörka natten
Saknar att ha någon bredvid mig
Att få känna mig trygg
Havet glänser så vackert
Som om havet är min bäste vän
Precis som sången,tonerna
Nu och för alltid
Jag skulle vilja höja tonerna i mitt inre
Så alla får veta att jag inte vill vara för mig själv
Nå mer

Jag saknar er
Men ni är för långt borta
Händerna vilar på mina axlar
Mitt hår blåser med vinden
Alldeles blöt under ögonen
Tårar torkar aldrig
Sitter på klippan i natten
Och tittar på stjärnorna
Som blinkar så ljuvligt på himlen
Önskar att jag var en stjärna
Som kunde sprida lycka till alla
Som behöver det

Har en ros i min hand
Som jag är väldigt rädd om
Rosen gör så jag ler
Önska att jag kunde flyga
Flyga över regnbågen
Med alla vackra färger
Mörkret börjar falla ner
Behöver luft
Värme
Men ingen finns här
Och ingen kommer
Inte just nu när jag behöver det

"Lägg mitt huvud i ditt knä
Och håll om mig hårt
Och släpp aldrig taget
Jag vill inte försvinna
Vill ha mitt självförtroende tillbaka
Jag kan få det genom dig
Jag vet att ja kan"

Men Du, vem är du?
 
 
Skriven av mig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0