♥ Hjärtat är utav glas

Det vi ser med ögonen

Är det hjärtat ser

 

Hjärtat är utav glas

 

Vår själ, vårt liv, vår vän

 

Ibland tappar man det och då går det sönder

På kvällen blåser man ett nytt

Så länge man orkar

 

Stegen står uppställd

Och i mitt hjärta vilar minnen

 

 [I min hand vilar min väg]

 

Andas ut… Ser utandningen

Svävar iväg i tiden

 

   Vilsen

 

Tiden är som en evig stämma

Men är rädd för den

Rädd för att det ska bli

       

Game of:

  [Hide and Seek]

 

Men det är hjärtat man ska lyssna på

                Och Tro på

 

Försöker att se…

 

När ögonlocken bestämmer sig för att stängas

en sista gång....

 

 
Skriven av mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0